onsdag 25. januar 2012

Våga va bäst...!

Jeg bare sier det.

Endelig en flott og forståelig drøm rett etter at jeg har fortalt at alt jeg drømmer for tida er kaos. Etter å ha blitt vist masse familiebilder av svigerfamilien min- hvor jeg også var en av den, i en slags drømmeversjon av meg selv, møter jeg en flott kvinne med hvit t-skjorte og påskriften "VÅGA VA BÄST".

Og jeg innser at symptomene peker mot at jeg har problemer med det.
Når noen gratulerer meg med suksessen, forsøker jeg aldri "Ja, dette er moro!" Jeg forsøker heller å forminske suksessen med: "Vel, suksess er relativt, blir vel ikke rik på det akkurat", blablabla.

Jeg takker for at jeg fikk en pekefinger satt på dette, og går inn i dagen med et nytt forsett: Å ikke forminske eller sabotere meg selv. Jeg kan "våga va bäst".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar